S programom lahko tudi resujemo obstojece logicne naloge (bodisi smo jih sestavili sami ali pa nasli v kaksni reviji ali na Internetu). Resitev dobimo v obliki dokaza, kjer se sklicujemo na osnovna pravila pri tabelaricnih logicnih nalogah. V glavnem obrazcu najdemo gumb resevanje, ki omogoca, da v obrazec Resevanje zapisemo podatke. Posebnost je tudi gumb XY, ki omogoca, da so podatki identicni s koordinatami, kar pride prav pri demonstriranju pravil sklepanja. Ker bomo tokrat resevali nalogo, ki smo jo najprej sestavili, je postopek enak sestavljanju in v osnovni obrazec vpisemo podatke iz naloge:

Nato preidemo na obrazec Resevanje. Najprej pritisnemo na gumb zacni. Pritisk na gumb prenos nam omogoca prenos podatkov iz obrazca Sestavljanje (ker resujemo logicno nalogo, ki smo jo ravnokar sestavili). Ce bom resevali drugace, bomo morali vse podatke vnesti v drugo tabelo glavnega obrazca (pred tem bomo pritisnili gumb resevanje) in direktno presli na obrazec Resevanje.

Pomen tipk v tem obrazcu je naslednji:

Gumb obnovi: ce smo pri neki predpostavki izpeljali protislovje, bo program to predpostavko zamenjal z njeno negacijo, pritisk na gumb pa bo izbrisal vse, kar je izpeljano z upostevanjem te predpostavke (ki seveda ni vec v rabi). To zanje nam omogoca sklepanje po pravilu reductio ad absurdum.

S pritiskom na gumb shrani se nam po uspesnem resevanju podatki o poteku resevanja zapisejo na datoteko, katere ime smo podali v okencu ob opisanem gumbu.


Nazaj na glavno stran. Last update: u,
September 16th, 1999.